Марк_ Розробка концепцій маркетингу на підприємстві
[ Скачать с сервера (278.0 Kb)
]
| 10.11.2009, 16:30 |
Вступ І. Поняття і класифікація маркетингових концепцій ІІ. Основні напрямки розробки концепцій маркетингу 2.1. Аналіз ринкових можливостей і вибір цільових елементів 2.2. Розроблення нового товару 2.3. Ціноутворення на товари 2.4. Організація збуту продукції 2.5. Комунікаційна політика підприємства ІІІ. Розробка концепції маркетингу на прикладі ТОВ „Елтех-Союз” 3.1. Основні відомості про фірму «Елтех-Союз» 3.2. Сегментування ринку 3.3. Вибір цільових сегментів 3.4. Позиціонування товару на ринку 3.5. Ціноутворення на товари та стимулювання збуту продукції Висновки і пропозиції Список використаної літератури - 20 джерел Додатки
Обсяг роботи - 40 сторінок
|
Категория: Мои файлы | Добавил: Elena09
|
Просмотров: 689 | Загрузок: 350
| Рейтинг: 0.0/0 |
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи. [ Регистрация | Вход ]
|